سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]

جنبه نداری نیا تو

می دونید یکی از غرایض آدم غریضه جنسیه که این غریضه در زن و مرد ظهور و بروزش فرق می کنه . درمرد هرمون ها باعث کلفت شدن صدا و روییدن مو در صورت و ... میشه و در خانمهاهم باعث بروز صفات زنانگی می شه . یکی از اثرات روانی هرمون ها درمرد ها این هست که بدون اینکه مقدمه خاصی وجود داشته باشه ، زیبایی های بدن یک زن ( یعنی فرم کلی بدن ، موها ، تن صدا و طرز صحبت کردن ، طرز راه رفتن ، بوی عطری خاص و حتی در بعضی موارد کفش صدا دار) باعث تحریک مرد از لحاظه جنسی میشه( در 80 درصد موارد این موضوع صدق میکنه )اما میزان تحریک در افراد مختلف فرق میکنه یا حداقل باعث تاثیر در ضمیر ناخودآگاه مرد از این لحاظ میشه) . این به این معنی نیست که هرعمل و یا حالته تحریک آمیزاز طرفه یک زن منجر به یک واکنش از طرف مرد میشود و یا مرد یک عمل نا سنجیده از خودش بروزمی دهد . ولی این مسائل باعث میشه که بدون اینکه اون خانم متوجه باشه یا حتی قصدی داشته باشه فکر مرد رو مشغول بکنه و اگر اون مرد آدم با تقوایی نباشه ، با وجود این نوع برخوردها در آینده از لحاظه فکری یا اخلاقی مشکل پیدا می کنه . البته اگردقت کرده باشید آقایونی که یه مقدار با تقوا هستند هیچ وقت خودشون رو در شرایطی قرار نمیدن که لازم باشه با یک خانم به صورته طولانی صحبت کنن و یا به صورتش نگاه کنن .

(البته منظورم از تقوا صرفا نماز و روزه نیست ، اشتباه نشه ، اگر دوست دارید خصوصیاته یه آدمه با تقوا رو بدونید میتونید از قرآن واحادیث تحقیق کنید) ولی در مورده خانمها این گونه نیست . خانمها از لحاظه جنسی و بخصوص در جامعه هیچ وقت درتعامل با یک مرد این قدر زود مجذوب او نمی شوند و صد البته خانمها در این موارد حتی فکر صحبت با یک مرد غریبه برای لذت بردن از صحبت کردن با او رو نمی کنن .( مگر اینکه خانمی مغرض باشد یعنی نیتش از ابتدا همین باشد ) . حالا ممکنه این تصور برای خانمهایی که این متن رو میخونن به وجود بیاید که مرد ها عجب موجودات پست و کثیفی هستند . به شما خاطر نشان کنم که نمیشه یه موجودی رو به خاطره طرز خلقتش سرزنش کرد . من اول بحث گفتم که زن ومرد هر کدام یک سری خصوصیات و غرایضی دارند که باهم فرق میکنه و اگر ما میخوایم آدم منطقی و شریفی باشیم و سهمی در حل کردنه مشکلات جامعه مون داشته باشیم نمی تونیم با پاک کردنه صورت یک مسئله به جواب اون مساله برسیم . حالا ممکنه این سئوال برای شما به وجود بیاد که (پس توی جامعه ماچه اتفاقی داره میافته ؟)

اتفاقه بدی که داره توی جامعه ما میافته اینه که دختر خانمها به دلیل اینکه دوست دارن خوش تیپ بگردن و زیبا باشند (چون هر کسی زیبایی رو دوست داره) آرایش میکنن و با لباسهای زیبا توی خیابون ظاهر میشن بدونه اینکه بخواهند و یا متوجه باشند که نگاههایی که توی خیابون به اونها می شه ، لبخندهایی که توی خیابون به اونها زده میشه ، ماشینهایی که صف می کشن و بوق میزنن برای اینکه سوارشون کنن ، دوست پسرهایی که برای تشکیل زندگی تلاش نمیکنن و ماشین باباشون رو بر میدارن میرن تفریح و بقیه اتفاقات شبیه به این که براشون اتفاق میافته در 90 درصد موارد ریشه قضیه مسائل جنسیه و اون نگاهها ، لبخند ها ، بوق ها، و فدایت شوم ها مسموم و خطرناکه . این دختر خانمها به صرف اینکه اینها رو نمیدونن و یا به این خاطر که بقیه دوستان و فامیل ( که اونها هم یا این مسائل رو نمیدونن و یا آدمهای مغرضی هستند) این دختر خانمهای پاک رو اوممول و عقب افتاده و بی کلاس صدا نکنن و به قول معروف پیش رفقا کم نیارن ، هم رنگ جماعت میشن و با آرایش و لباس زیبا و ... خودشون رو به خیل عظیمه عروسکهایی اضافه میکنن که با نیتهای مختلف به این صورت توی جامعه ظاهر میشن . اون عروسکها یک سریشون زنهای بد کاره هستند . یک سریشون به خاطره اینکه این حکومت زندگی مرفحی براشون درست نکرده به این صورت میان بیرون و در خیال خودشون تصور میکنن که این جوری گشتن ، یک نوع مبارزه منفیه در حالی که واقعا اشتباه میکنن و دوده این قضیه فقط به چشم خودشون میره . یک سری از این خانمها فارق از بند حیا و عفت از یک سری از باند هایی که با خارج ارتباط دارن برای گسترش فساد پول میگیرن و فقط لباسهایی که اونها میگن رو میپوشن و توی خیابون راه میرن برای اینکه اون مدل لباسها مود بشه . و در این میان ازهمه عجیب تر خانمهایی هستند که شوهر دار هستند و با این لباسها خودشون رو به نمایش میذارن . و حتی وقتی با شوهر خودشون بیرون میرن این گونه آرایش میکنن و لباس میپوشند ( وقتی من این صحنه ها رو میبینم دلم میخواد آب بشم برم توی زمین ) و از همه خنده دار تر زمانی است که یک مردی همسر خودش رو با اون سر و وضع میبره بیرون ولی وقتی مردهای غریبه به زنش نگاه میکنن غیرتی میشه و دعوا راه میندازه .ببینید خانمهای گرامی . من فکر نمیکنم کسی تا حالا این مسائل رو این قدر صاف و پوس کنده به شما گفته باشه . دلیلش هم اینه که یه سری ها که آدمای خوبی هستن روشون نمی شه اینها رو بگن یا راهش رو بلدنیستن (از جمله پدر مادر ها) و یه سریها هم که حقیقت رو می دونن برای این بازگو نمی کنن که به خیاله خودشون به ضررشون میشه ( دیگه نمیتونن توی خیابون و جاهای دیگه چشم چرانی کنن ) .




هاتف ایرانی ::: چهارشنبه 87/3/29::: ساعت 4:1 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :15218
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
هاتف ایرانی
لطفا برای حفظ سلامتی خود و دیگران ، به چراغ راهنمایی خدا ( دین ) احترام بگذارید . با تشکر
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<